Uaktualnienie: lista miejsc w akademikach została zmniejszona ze względów epidemiologicznych. Zmieniła się informacja o przyznanych miejscach w akademikach.
Studenci z wyższych lat, którzy wnioski o przyznanie miejsca w domu studenckim złożyli we wrześniu, informację na powyższy temat znajdą w systemie eStudent.
Wszystkie przyznane miejsca są w pokojach dwuosobowych.
Student otrzymujący przydział miejsca w domu studenckim zobowiązany jest do podpisania tzw. Umowy Warunkowej dostępnej na stronie hstl.put.poznan.pl w zakładkach poszczególnych Domów Studenckich i przesłanie jej na adres mailowy akademika[i] w termie do 27.09.2020 r.
Przydział miejsca jest wiążący tylko po przesłaniu mailem na wskazany adres, Umowy Warunkowej, w wyżej wyznaczonym terminie.
Student, który otrzymał przydział miejsca, a nie podpisał Umowy Warunkowej w wyznaczonym terminie traci je. W takim przypadku może w dalszym ciągu ubiegać się o zakwaterowanie w domu studenckim pod warunkiem, że są jeszcze wolne miejsca, o które należy ubiegać się już bezpośrednio u Kierownika Osiedla Studenckiego. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Od dnia 01.10.2020 r. wszystkie wolne miejsca pozostają do dyspozycji Kierownika Osiedla Studenckiego.
[i] Adresy mailowe do akademików:
DS1 renata.nazaruk@put.poznan.pl
DS3 hanna.cherian@put.poznan.pl
DS4 malgorzata.szymkowiak@put.poznan.pl